Servis in prodaja izdelkov Samsonite

Za blagovno znamko Samsonite izvajamo prodajo izdelkov potovalnega programa in dnevni servis izdelkov – kovčkov in torb ter druge usnjene galanterije.

Delovni čas servisa:

ponedeljek – petek: 7:00 – 14:00
sreda: 7:00 – 16:00

Pogosta vprašanja in odgovori

Kaj moram storiti, preden pokličem na servis?

Preden nas pokličete, preverite model izdelka. Informacijo o modelu najdete na izdelku ali v dokumentaciji, ki ste jo prejeli ob nakupu.

Ali naj posredujem fotografije pokvarjenega izdelka na servis?

Da, pošljite 2–3 fotografije pokvarjenega izdelka in kratek opis, kaj je pokvarjeno.

Ali popravljate samo izdelke znamk Samsonite in American Tourister?

Da, popravljamo samo izdelke znamk Samsonite in American Tourister. Drugih znamk ne popravljamo, ker nimamo rezervnih delov. Za popravilo drugih znamk se obrnite na prodajalca.

Kaj storiti, če mi na javnem prevoznem sredstvu (letalo, ladja, avtobus itd.) poškodujejo kovček?

Poškodbo prijavite pri prevozniku, nato prinesite kovček v naš servis, kjer ga bomo popravili ali, če se ga ne da popraviti, napisali zapisnik.

Kaj storiti, če je kovček zaklenjen in se ne odpre na nobeni znani številki?

Prinesite zaklenjeni kovček v naš servis, kjer vam ga bomo odklenili.

Imate vprašanje za nas?

Kontaktirajte nas in našli bomo rešitev.